Семеен албум
Golf со повеќе од 33 милиони продадени примероци е бестселерот на Volkswagen. Сега тој и некои од неговите деривати добија модерно ажурирање. Ги прикажуваме избраните бисери од историјата на моделот на компактното возило.
1974 Golf I
Концизните елементи на првата генерација - како силуетата со исправен, масивен C столб - претставуваат промена на парадигмата во дизајнот. Клиентите го ценат новиот, компактен дизајн и подобрената понуда за простор, што подолгите патувања ги прави удобни. За време на неговиот период на конструкција од 1974 до 1983, Golf I беше испорачан над 6,99 милиони пати.
1976 CityStromer
Концизните елементи на првата генерација - како силуетата со исправен, масивен C столб - претставуваат промена на парадигмата во дизајнот. Клиентите го ценат новиот, компактен дизајн и подобрената понуда за простор, што подолгите патувања ги прави удобни. За време на неговиот период на конструкција од 1974 до 1983, Golf I беше испорачан над 6,99 милиони пати.
1976: Golf I GTI
Со неговите 80 kW (110 КС) GTI од старт стана многу омилена икона: спортско возило за секого. Првите бои беа дијамантско сребрена металик и Марс црвена, решетката за ладење ја украсуваа типичниот GTI натпис и црвената рамка. Спортските седишта светеа во познатата карирана навлака.
1979: Golf Cabriolet
Првото отворено возило со цврста рамка за заштита во случај на превртување брзо го продолжи успехот на Бубата кабриолет. Прекар на кабриолетот кој е произведен од Карман во Оснабрик: Корпа со јагоди.
1982: Golf I GTD
Спортска опрема, турбо мотор и поцврсто подвозје - така се претставува овој спортски модел. Поради неговиот дизел мотор со турбо полнач погонуван од издувни гасови тој важеше за особено штедлив.
1990: Golf II Country
Со неговиот дизајн се грижеше за вчудоневидувачки погледи: Golf Country со повисоко подвозје и авантуристички изглед. Посебни ознаки на претходниот модел на денешните модели на теренско возило и Cross модели: докажаниот синхронизиран погон на сите тркала и посебни бои, како светла сина металик боја.
1991: Golf III VR6
Новост од третата генерација на компактни класични возила беше попречното вградување на мотор со шест цилиндри. VR6 со неговиот цилиндричен агол од 15 степени создаде хибрид од V мотор и сериски мотор - важеше за најмоќниот мотор на Golf III.
1992: Golf III Ecomatic
Иновативниот централен составен дел на возилото со моќност од 47 kW беше таканаречениот уред за автоматско исклучување. Тој го исклучува моторот, кога повеќе не е потребен. Возилото со четири врати се сметаше за штедливо: Трошеше помалку од пет литри гориво на сто километри.
2002: Golf IV R32
"R" значи "Racing", бројот 32 се однесува на зафатнината на моторот. Моторот со шест цилиндри и 3,2 литри го погонуваше најмоќниот Golf дотогаш до вистински врвни перформанси. Во внатрешниот простор: спортски седишта и исчеткан алуминиум.
2009: Golf VI BiFuel
Во опремите Trendline и Comfortline, Golf VI може да се добие со BiFuel мотор со 1,6 литри. Тој може да се погонува со течен нафтен гас или бензин и нуди значајно поголем досег од споредлив бензинец.
2014: Golf VII e-Golf
Кон сериската опрема на првиот e-Golf во сериско производство припаѓаат целосни LED фарови и Infotainment системот "Discover Pro". Тој се погонува од електромотор со моќност од 85 kW. Максимален досег: 190 километри.
2014: Golf VII GTE
Како прв модел од неговата класа, GTE со Plug-In хибриден погон ги соедини најмодерните мотори на согорување и електромотори во едно возило. Покрај тоа Golf VII беше првиот Volkswagen врз основа на модуларната попречна платформа (MQB).
2016: Golf VII Update
Поинтелигентен, побезбеден и поврзан во мрежа: Со ажурирањето на моделот во Golf се воведоа нови системи за помош и нови технологии на мотори. За првпат во светот во компактната класа, опционалниот врвен Infotainment систем "Discover Pro" може да се користи преку управување со гестови.