Повеќе за патот до нула емисии
- Volkswagen целосно се фокусираше на електромобилноста и постави неколку пресвртници. Од 2033 година, групацијата ќе произведува само електрични возила за Европа.
- Четири сектори се во фокусот на "Патот до нула" за избегнување или намалување на емисиите на CO2.
- Групата спроведува и проекти за светилници. Еден од нив е проектот Trinity, кој ќе го произведе возилото, кое ќе инкорпорира бројни мерки за намалување на CO2.
Постигнете ја вашата цел во фази
Основата на "Патот до нула" е стратегијата на Фолксваген, која ја поттикнува трансформацијата во производител на електрични автомобили и обезбедувач на мобилност. Поставивме пресвртници за производство. Тој треба постојано да биде насочен кон електричните возила. До 2025 година, 32% од возилата произведени во Европа треба да бидат електрични возила; Volkswagen сака да достигне 70% до 2030 година и 100% до 2033 година. Тогаш ќе биде запечатен крајот на моторот со внатрешно согорување во Европа.
Поврзано со овие пресвртници е намалувањето на емисиите на CO2 по возило во Европа за 40% до 2030 година во споредба со нивоата од 2018. Во просек, тоа е околу 17 тони CO2 помалку по автомобил во текот на целиот животен циклус.
Мобилност на иднината: Четири важни области се во фокус
Од 2033 година, Volkswagen сака само да произведува возила со неутрални CO2. Сакаме да го зголемиме процентот на електрична мобилност во нашата флота на 70% во Европа до 2030 година. Попатно, CO2 се намалува и се избегнува со користење на различни мерки и се компензираат преостанатите емисии на CO2 од производството. Фокусот е на четири централни сектори:
- Електрификација на опсегот на модели,
- Декарбонизација на синџирот и снабдување на производство, вклучително и логистика,
- Ексклузивна употреба на зелена електрична енергија,
- Рециклирање на возилото вклучувајќи ги и батериите.
Електрификација на возниот парк
Првата област е електрификацијата на моделската гама, за која Volkswagen го создаде модуларниот електричен погонски систем (MEB). Архитектурата на возилата развиена специјално за електрични погони овозможува да се изградат електрични возила со долг електричен опсег и многу внатрешен простор. Исто така, овозможува ажурирање на софтверот преку надградби преку воздух.
По првите целосно електрични автомобили, ID. Family во иднина ќе воведува се повеќе ID. автомобили, Модели кои следат: Планот е да се презентира најмалку еден модел годишно. ID.7 следеше во 2023 година, а во 2025 година ќе биде познат како ID. Се очекува да следат мали електрични автомобили познати за LIFE како ID.2.
За концептите на електрични возила
Декарбонизација на синџирот на снабдување и производството
Втората голема област на нашиот Пат до нула вклучува декарбонизација на синџирот на снабдување и производство во Фолксваген. Овој важен сектор е одговорен за околу половина од сите емисии на CO2 од електричниот автомобил.
За производство, си поставивме цел да ги намалиме емисиите на CO2 за 50% до 2030 година во споредба со 2018 година како дел од програмата Zero Impact Factory (ZIF). Долгорочната цел е производство на електрични возила со неутрален CO2, што веќе се спроведува во Европа денес. За таа цел, автофабриките добиваат надворешна електрична енергија од обновливи извори.
За да се постигне уште поголема декарбонизација, деловите со помали емисии на CO2 првенствено се инсталираат во синџирот на снабдување. Ова овозможува дополнително да се подобри балансот на CO2. Сепак, употребата на зелена електрична енергија е централна во синџирот на снабдување, на пример во енергетско интензивното производство на батериски ќелии. Во меѓународната глобална алијанса за батерии, добавувачите на батериски ќелии се обврзаа да го направат производството на високонапонски батерии одржливо од социјална, еколошка и економска перспектива.
Генерално, Фолксваген сака да ги одведе сите свои добавувачи и партнери за соработка на патот кон климатска неутралност преку договори. Директните добавувачи беа договорно обврзани да ги исполнат високите еколошки и социјални стандарди во Кодекс на однесување.
Израмнување преку проекти за компензација на јаглероден диоксид
Ниту во рамките на групата ниту меѓу сите добавувачи, не може целосно да се избегнат, зачуваат или намалат емисиите на CO2. Онаму каде што тоа не е можно, јаглеродниот диоксид се компензира со меѓународни и сертифицирани проекти за заштита на климата според официјално признати стандарди.
Со цел да се поткрепи посветеноста на Volkswagen со проекти за заштита на климата и да може да развива сопствени проекти според највисоките стандарди, во 2022 година беше основано заедничко вложување на проекти за компензација помеѓу развивачот на проектот ClimatePartner и Volkswagen.
Овие проекти имаат за цел, на пример, да ги заштитат тропските шуми од закана за уништување на шумите и да ги пошумуваат загрозените шуми. Моделите денес веќе им се предаваат на европските клиенти со неутрален биланс на CO2.
Зелената електрична енергија игра важна улога во декарбонизацијата на мобилноста.
Зелена струја во фаза на користење
Третата област е доследно за користење на зелената електрична енергија во фазата на користење на ID. Модели: За периодот во кој може да се вози електрично возило, Volkswagen нуди неколку услуги кои користат зелена струја. Фокусот е на понудата за зелена електрична енергија од Volkswagen Group Charging GmbH (Elli) и услугата за полнење We Charge, која може да се користи за полнење електрична енергија на повеќе од 400.000 точки во Европа. Овде особено се атрактивни станиците за брзо полнење на нашиот партнер IONITY, во кои удел има Volkswagen. Тие се снабдуваат со зелена струја секаде каде што е можно.
Не е толку едноставно за компаниите кои произведуваат делови во синџирот на снабдување, додека кај возачите на ID, ако теоретски веќе може целосно да се потпрат на зелената електрична енергија за време на фазата на користење, на пример преку понудите на Ели- декарбонизацијата на синџирот на снабдување е како вистински маратон. Нивните услови не се секогаш доволно транспарентни.
Повеќе за возење со зелена струја:
До 2025 година е планиран довод на волумен од околу седум терават часови. Ова одговара на годишните потреби на 600.000 домаќинства. Покрај огромниот соларен парк во Мекленбург-Западна Померанија, во 2021 година беше финансиран и ветерен парк во Шведска. Повеќе проекти ќе бидат додадени низ Европа во наредните години.