Што побрзо дознаете, побрзо ќе реагирате: на myVolkswagen, се прикажуваат избрани предупредувачки и контролни сијалички од возилото. Возачот потоа може навремено да побара термин кај претпочитаниот сервисен партнер на Volkswagen.
Со тековната верзија на апликацијата Volkswagen, може да се видат избрани предупредувачки и контролни сијалички.
· Информации:
Возилото дава информации за предупредувачките пораки и термините за сервис.
· Документирање:
Предупредувачките пораки на возилото или потребата за сервисирање може да се видат
преку myVolkswagen.
· Повикување во секое време:
Состојбата на возилото може да се повика во секое време преку myVolkswagen.
· Повисок степен на комфор:
Кај сервисниот партнер на Volkswagen може брзо и удобно да се договори термин или
истиот проактивно да се контактира. Преку myVolkswagen се укажува на потребата од
сервис и ќе бидете контактирани од страна на од вас избраниот комуникациски канал
(е-пошта или телефон). Ова ви овозможува однапред да ја планирате вашата посета на
сервисната работилница врз основа на состојбата на возилото.
Познат соговорник:
Слободен избор на претпочитаниот сервисен партнер на Volkswagen
Предуслови
· Валиден We Connect договор и Volkswagen ID корисничка сметка
· Апликација Volkswagen
· За користење во целосен обем, мора да се избере претпочитан сервисен партнер и да се активира функцијата "автоматско закажување термини"
За да ги користите услугите на We Connect, потребен ви е кориснички налог на
Volkswagen ID и мора да се пријавите на We Connect со корисничко име и лозинка.
Понатаму, треба да се склучи посебен договор We Connect или We Connect Plus со
Volkswagen AG онлајн. За We Connect Plus, имате 90 дена од предавањето на возилото
за да го регистрирате возилото на www.portal.volkswagen-we.com и да ги користите
услугите целото времетраење на договорениот бесплатен период.
Користењето на мобилните онлајн-услуги на We Connect е овозможено преку интегрирана
интернет-врска. Трошоците за податоци кои се направени во рамките на Европа се на
товар на Volkswagen AG во рамките на мрежно покривање, со исклучок на услугите
"Стриминг и интернет", како и поединечни In-Car Apps на Volkswagen AG.
За да ја користите бесплатната апликација We Connect, потребен ви е паметен телефон
со соодветен iOS или Android оперативен систем и SIM картичка со опција за податоци
со постоечки или посебен договор за мобилен телефон помеѓу вас и вашиот мобилен
оператор.
Достапноста на поединечните услуги на We Connect и We Connect Plus, опишани во
пакетите, може да се разликува според државата и зависи од возилото како и од
опремата. Услугите се достапни за договорениот рок на траење на договорот и може да
подлежат на промени на содржината во рокот на траење на договорот. Повеќе
информации можете да најдете на www.portal.volkswagen-we.com и кај вашиот партнер
на Volkswagen. За информации во врска со условите за тарифата за мобилен телефон,
контактирајте со вашиот мобилен оператор.